Uvjeti korištenja
Internetska stranica www.homex.hr u vlasništvu je tvrtke HOMEX d.o.o., II. Gajnički vidikovac 8, Zagreb. Korištenje usluga i sadržaja internetske stranice regulirano je ovim Uvjetima korištenja.
Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice homex.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice u skladu s njima.
Svi materijali koje se nalaze na www.homex.hr internetskoj stranici su intelektualno vlasništvo tvrtke HOMEX d.o.o. i može se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu.
Korisnik može svoje upite i komentare poslati pisanim putem, poštom ili e-mailom, a HOMEX d.o.o. će poslati pisani odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku.
PODACI O PRODAJNOM MJESTU
HOMEX d.o.o.
Direktor: Dominik Vranko, Paolo Petruša,
Sjedište: II. Gajnički vidikovac 8, Zagreb
Poslovnica: Samoborska cesta 358 A, 10 000 Zagreb
IBAN: HR6623600001102610598
OIB: 33538115779
Trgovački sud u Zagrebu, MBS: 4723449
Tel: 098 / 606 – 999
email: info@homex.hr
Osnovni pojmovi
Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda putem internet stranice www.homex.hr, u vlasništvu trgovačkog društva HOMEX d.o.o. (u daljnjem tekstu HOMEX).
Ukoliko su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom Kupca. Kupcem se smatra osoba koja naručuje i plaća proizvod, a Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.
Osobni podaci i poslovna sposobnost
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost).
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije.
Zaštita osobnih podataka
Pod osobnim podacima smatraju se Vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje HOMEX d.o.o. sazna tijekom Vašeg korištenja Internet trgovine.
HOMEX d.o.o. se obvezuje da će Vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju Internet trgovine, kako bi vam omogućila korištenje svih opcija koje one pružaju, te će ih čuvati u tajnosti, odnosno neće ih distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez Vaše prethodne suglasnosti.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
HOMEX d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici HOMEX d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Elektronska komunikacija
Posjećivanjem stranica naše Internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Cijena
HOMEX d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14).
HOMEX d.o.o. će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji, te se isto obvezuje jasno vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje.
Nakon isteka roka akcijske prodaje, tvrtka HOMEX d.o.o. neće primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Raspoloživost proizvoda
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na homex.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, HOMEX d.o.o. će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz homex.hrkoji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Narudžba i trenutak sklapanja ugovora
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:
Kartičnim plaćanjem
Jednokratno i na rate moguće je plaćati sljedećim karticama:
PBZ CARD jednokratno i na 2-12 rate:
Kartice Zagrebačke banke jednokratno i na 2-24 rate:
Erste Card Club kartice jednokratno i na 2-24 rata:
Pouzećem
Općom uplatom / virmanom / e-bankingom
U trenutku kada je narudžba zaprimljena, HOMEX d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.
Ukoliko ne dobijete obavijest iz prethodnog stavka preporučeno je provjeriti:
Nakon preuzimanja pošiljke od strane dostave kupac će biti obaviješten putem e-maila da je pošiljka poslana.
U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada HOMEX d.o.o. zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.
Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, HOMEX d.o.o. se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 3 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 3 radna dana od primitka narudžbe, HOMEX d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.
Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.
Ukoliko je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje e-bankingom ili općom uplatnicom, a HOMEX d.o.o. ne raspolaže naručenim proizvodom zbog nedostatka robe na skladištu, o tome će, u primjerenom roku, kupac biti obaviješten te će HOMEX d.o.o. u dogovoru sa kupcem izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava.
U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će HOMEX d.o.o. izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektroničkog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine: e-bankingom ili općom uplatom, pouzećem i kreditnim ili debitnim karticama putem Corvus Pay sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu.
Napomena: Proizvode koji su dostupni sa odgođenim rokom isporuke nije moguće platiti pouzećem, osim ako nije drugačije dogovoreno. U slučaju plaćanja pouzećem dostavne službe, pri isporuci proizvoda, naplaćuju dodatnu naknadu za transfer novca koja nije uključena u iznos cijene naručenog proizvoda i njegove dostave.
Narudžba se smatra zaprimljenom:
U slučaju plaćanja pouzećem – u trenutku kada HOMEX elektroničkim putem zaprimi narudžbu.
U trenutku kada narudžba bude zaprimljena, HOMEX će elektroničkim putem u obliku e-pošte, a po potrebi i telefonski obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.
U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatnicom ili kreditnim ili debitnim karticama putem CORVUS Pay sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada HOMEX zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.
Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, HOMEX će obavijestiti Kupca da proizvod trenutačno nije raspoloživ te ga izvijestiti o roku u kojem je proizvod dobavljiv.
Naručeni proizvod, ovisno o tome je li dostupan na skladištu, HOMEX isporučuje u najkraćem mogućem roku.
Ako je proizvod naručen, a kao način plaćanja odabran e-banking ili opća uplata, HOMEX se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu 1 radni dan. Nakon isteka roka od primitka narudžbe, HOMEX ne jamči raspoloživost proizvoda.
NAPLATA / AUTORIZACIJA
Sva će plaćanja biti izvršena u HRK (hrvatskim kunama).
U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatnicom troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
U slučaju plaćanja pouzećem, naknada za plaćanje pouzećem nije uračunata u cijenu i može biti naplaćena i u slučaju da je dostava besplatna.
Povrat uplate
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu HOMEX d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.
Dostava
Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske, prema uvjetima koji vrijede za svako područje dostave.
HOMEX d.o.o. se obavezuje isporučiti naručeni proizvod u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Ako se proizvod koji je upućen kupcu odnosno primatelju vrati u HOMEX d.o.o. jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđena mogućnost ponovnog slanja.
Korisnici mogu naručiti proizvode na internetskoj trgovini homex.hr. HOMEX d.o.o. dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za čiji iznos se službenik trgovine telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem HOMEX d.o.o. Internet trgovine obavlja kurirska služba DPD ili GLS. Dostava proizvoda na skladištu je moguća u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Za dostavu proizvoda koji nisu trenutno dostupni na skladištu, rok za dostavu je istaknut u opisu proizvoda. Iznos dostave je GLS 4,99 EUR ili DPD 6,50 EUR u paušalnom iznosu za sve proizvode. Na kupnju iznad 500,00 EUR, dostava je besplatna. Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.
Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera – koje je isti vratio HOMEX d.o.o. Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) HOMEX d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. HOMEX d.o.o. zadržava pravo ne isporučiti narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) HOMEX d.o.o. nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave DPD dostavne službe.
U slučaju odabira plaćanja robe po dostavi, plaća se isključivo gotovinom.
Za proizvode koje želite da organiziramo plaćanje po dostavi, tj. pouzećem, odaberite plaćanje pouzećem prilikom naručivanja ili nas kontaktirate putem email adrese: info@homex.hr, pozivom na telefonski broj 098 / 606 999, direktnom porukom na našu Facebook stranicu Homex grupa ili na Instagram profil homex.hr.
Sve pošiljke koje šaljemo kupcima sadrže račun. Tvornički zapakirane proizvode ne otvaramo. Molimo provjerite transportno pakiranje proizvoda na kojem se nalazi prozirna folija u kojoj je račun i na poleđini jamstveni list. Ukoliko ste naručili manji proizvod, tada se račun nalazi u koverti ili kutiji u kojoj je dostavljen.
Za osobno preuzimanje robe kod nas u poslovnici se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave “Preuzimanje u našoj poslovnici Homex, Samoborska cesta 358 A, Zagreb”.
Plaćanje u poslovnici je moguće gotovinom ili karticom.
Ukoliko pri odabiru isporuke odaberete „preuzimanje u poslovnici“ te plaćanje obavljate u poslovnici, tada se putem interneta vrši isključivo rezervacija proizvoda. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim unutar poslovnih prostorija. Jednostrani raskid ugovora nije moguć, kao ni povrat proizvoda kupljenih u našim fizičkim poslovnicama.
Plaćanje je moguće odraditi online karticom ili direktnom bankovnom transakcijskom te paket preuzeti u poslovnici.
Paket možete preuzeti u poslovnici nakon što primite e-mail o završetku narudžbe.
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa poslovnice: Homex, Samoborska cesta 358 A, Zagreb
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 098 / 606 – 999 ili e-mail: info@homex.hr
Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
• Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 12:00h šaljemo isti dan.
• Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 12:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
• Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
• Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
• U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
• Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
• Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, HOMEX d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
• Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Izjava o dostavi i slanju paketa
Preko 95% paketa poslanih od strane www.homex.hr (HOMEX d.o.o.) dostavlja se po rasporedu dostavne službe kojom se šalje. Djelatnici HOMEX d.o.o. ulažu sve moguće napore kako bi se dostava i slanje paketa izvršilo sukladno rasporedu. Homex.hr (HOMEX d.o.o.) ne može ni u jednom trenutku biti smatran odgovornim zbog kašnjenja u dostavi prouzrokovanih dostavnom službom ili “višom silom”6
Jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu info@homex.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i predloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
PRIMJER OBRASCA ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
Prima: HOMEX d.o.o. Samoborska cesta 358 A, 10000 Zagreb, 098 / 606 – 999, info@homex.hr
Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________ , naručene/primljene dana ______________________
potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)
Datum:
Potvrdu primitka izjave ili obrasca za jednostrani raskid ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektronskom poštom.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
-predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave
-predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
Materijalni nedostaci proizvoda i reklamacija
Ukoliko kupac uoči materijalne nedostatke isporučenog proizvoda predviđene člankom 401. Zakona o obveznim odnosima a za koje je Prodavatelj odgovoran prema članku 400. Zakona o obveznim odnosima kupac može po svom izboru prema članku 410. istog zakona :
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) izjaviti da raskida ugovor ( prema članku 412. Zakona o obveznim odnosima -ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor).
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Isto vrijedi i u slučaju ispunjenja s nedostatkom obveze kod koje je ispunjenje u određenom roku bitan sastojak ugovora.
Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.
Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.
Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.
Nakon što kupac u pisanom obliku pošalje obavijest prodavatelju na adresu elektronske pošte info@homex.hr i ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan HOMEX d.o.o. će ukloniti nedostatak sukladno dogovoru s kupcem.
Povrat prodavatelju proizvoda s uočenim nedostatkom kupac realizira na trošak prodavatelja.
Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi (Isključivo DPD dostavnom službom).
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na e-mail: info@homex.hr
Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložen dokaz o kupnji, račun, kopija računa, broj računa ili narudžbe te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u originalnu ambalažu sa svim pripadajućim elementima te potom u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan
papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Članak 77. stavak 5 (5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Potrošač se može upoznati s proizvodom na isti način na koji bi to napravio na prodajnom mjestu, korištenje proizvoda umanjuje njegovu vrijednost.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka vraćen bez originalne ambalaže, s manjim oštećenjima ili sa znakovima korištenja, uslijed čega Prodavatelj neće biti u mogućnosti proizvod prodati kao nov proizvod, Kupac odgovara Prodavatelju za štetu koja se unaprijed procjenjuje u iznosu do 40% plaćene MPC proizvoda.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez svih dijelova i dokumentacije s kojom je Kupcu dostavljen te ako ih Kupac ne dostavi niti u daljnjem naknadnom roku od 8 dana od obavijesti Prodavatelja, smatra se da Kupac nije izvršio svoju obvezu vraćanja proizvoda Prodavatelju te u tom slučaju Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava, o čemu će
obavijestiti Kupca.
• Ukoliko je proizvod koji je Kupac vratio Prodavatelju pozivajući se na odredbe ovog članka u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, neoštećen, bez znakova korištenja i potpuno ispravan, Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos.
Prigovori
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka HOMEX d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga www.homex.hr
Internet trgovine korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
HOMEX d.o.o.
Samoborska cesta 358 A, Zagreb
ili na e-mail adresu: info@homex.hr
HOMEX d.o.o. se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.
Online rješavanje sporova
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova, omogućena je “Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova” (Platforma za ODR) na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/odr
Servis, jamstvo,
reklamacije
HOMEX d.o.o. jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka. Jamstvo počinje vrijediti s danom zaprimanja proizvoda, što dokazujete uz priložen dokaz o kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom o kupnji proizvoda.
Svaki kvar koji se pojavi unutar jamstvenog perioda od kupnje uređaja bit će uklonjen uz sljedeće uvjete:
– da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe
– da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave, udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka
– da proizvod nije mehanički oštećen.
Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu
potrošnih dijelova proizvoda.
U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u razumnom roku, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.
Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite e-mailom na info@homex.hr sa sljedećim
sadržajem e-maila: puni naziv proizvoda, serijski broj (ako postoji), s detaljnim opisom problema i pripadajućim slikama ili video snimkom koja jasno pokazuje kvar.
Jamstvo će biti uvaženo uz priložen dokaz o kupnji/računom/kopijom računa/jamstvenim listom.
Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima:
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
Oštećenja u dostavi, krivo isporučeni proizvodi
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom na info@homex.hr ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima HOMEX d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda. (Isključivo DPD dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način.
Odgovornost za materijalne nedostatke
HOMEX d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43. stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina):
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
PODACI O PROIZVODIMA
Podaci o proizvodima temelje se na dostupnim podacima proizvođača. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanim na stranici, HOMEX zadržava
pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. U slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Proizvođač i HOMEX
ne snose odgovornost, pravnu ili inu, za moguće pogrešne informacije i posljedice njihove interpretacije.
RASPOLOŽIVOST PROIZVODA
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu, te proizvodi koji nisu raspoloživi na skladištu, ali su dobavljivi u naznačenom roku, navedenom na stranici detalja samog proizvoda.
OSTALI UVJETI
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina.
HOMEX ima pravo jednostrano promijeniti ove Uvjete prodaje bez prethodne najave. Sve kupljene proizvode HOMEX će isporučiti po uvjetima važećim u trenutku sklapanja ugovora.
PRIMJENA UVJETA PRODAJE
Korištenjem usluga internet trgovine www.homex.hr prihvaćate ove Uvjete prodaje. Ako niste suglasni s Uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.
www.homex.hr je online trgovina i ne odgovara za eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internet stranice, te korištenjem informacija s ove internet stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene. Internet stranice www.homex.hr mogu sadržavati linkove
na stranice u vlasništvu trećih osoba. Iste koristite na vlastitu odgovornost, te se HOMEX ne može držati odgovornim za eventualnu štetu nastalu na taj način.
Prihvaćanjem ovih Uvjeta prodaje Kupac pristaje na njihove odredbe te prihvaća da one čine sastavni dio ugovora.
Uvjeti poslovanja
Ukoliko ugovorne strane ne dogovore drugačije, na uvjete poslovanja primjenjuju se prvenstveno uvjeti poslovanja HOMEX d.o.o.-a, objavljeni na ovoj stranici te važeći propisi, prvenstveno Zakon o zaštiti potrošača, osobito u dijelu u kojem navedeni zakon regulira pitanje ugovora sklopljenih na daljinu. Uvjeti poslovanja određeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu). Cjeloviti zakon o zaštiti potrošača možete pronaći na sljedećem linku:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html
RJEŠAVANJE SPOROVA
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS) –link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Akcijska prodaja i kodovi za popust
Tvrtka HOMEX d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka HOMEX d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Tvrtka HOMEX d.o.o. također povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust
će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu.
Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primijenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.
Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.
Poklon bon
Možete ga iskoristiti tako da u košarici upišete kod u polje poklon bon i kliknete “PRIMJENI KUPON”. Poklon bon kupljen na www.homex.hr internet trgovini ne može biti iskorišten nigdje drugdje osim na www.homex.hr internet trgovini. Poklon bon možete koristiti za kupovinu proizvoda iz našeg online kataloga. Poklon bon ne možete koristiti za kupovinu poklon bonova.
Poklon bon nije moguće zamjeniti za novac. Ukoliko je vrijednost narudžbe veća od vrijednosti poklon bona, razliku možete platiti virmanom, pouzećem ili kreditnim karticama. HOMEX d.o.o. nije odgovoran ukoliko je Homex poklon bon izgubljen, ukraden uništen ili korišten bez pristanka.
Upute za korištenje web trgovine
Web trgovina je podijeljena na Glavne kategorije i potkategorije u kojima se nalaze proizvodi iz naše ponude. Ukoliko niste pronašli traženi proizvod u web trgovini možete nas kontaktirati preko emaila info@HOMEX.hr ili telefonski +385 98 606 999 te zatražiti traženi proizvod. Postoji vjerojatnost da ga možemo isporučiti ali nije oglašen za prodaju.
Nakon što ste se odlučili za neki od ponuđenih proizvoda možete ga ubacite u košaricu klikom na tipku „Dodaj u košaricu“.
Nakon ubacivanja proizvoda u košaricu u gornjem desnom uglu u svakom trenutku možete vidjeti ukupnu vrijednost svih odabranih proizvoda. Po završetku odabira kliknite na tipku „Košarica“ kako bi provjerili detalje o izabranim proizvodima, upisali potrebne količine i završili sa kupovinom.
Po primitku Vaše narudžbe obavijestiti ćemo Vas putem email-a ili telefonski u najkraće mogućem roku o statusu Vaše narudžbe.
Izrada ponude
Upiti za ponude šalju se na e-mail adresu trgovine: info@homex.hr. Nakon što zaprimimo Vaš upit za traženi artikl, pristupamo izradi ponude koju Vam šaljemo na email koji ste nam dostavili. Ukoliko traženi artikl nije na našem lageru, također Vas obavještavamo koliko je vremenski rok isporuke. Ponuda vrijedi do roka označenog na istoj i neobvezujuća je. Nakon
što vaša uplata bude evidentirana, naručeni artikl šaljemo na adresu koju ste naveli u registraciji i to DPD dostavnoj službom.
Dokumentacija koja pripada ponudi, kao što su slike, nacrti, podaci o težini ili dimenzijama podrazumijevaju se samo kao približne vrijednosti, ukoliko nisu isključivo označene kao obvezne.
Zaštita osobnih podataka
Izjava o kolacicima (Cookie policy)
KUPNJOM PROIZVODA KUPAC PRIHVAĆA UVJETE POSLOVANJA
HOMEX d.o.o. pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.
Zadržavamo pravo izmjene cijena. Sadržaj je informativnog karaktera, ne odgovaramo za točnost podataka.
Fotografije ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.
HOMEX grupa je tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u građevinskoj industriji. Od 2016. godine, posvećeni smo pružanju kvalitetnih i učinkovitih rješenja za naše klijente.